Doelstelling

De thema-afdeling Sociaal-Liberalisme is een landelijke afdeling en stelt zich ten doel bij te dragen aan de inhoudelijke ontwikkeling van het D66-gedachtegoed. De afdeling richt zich hierbij met name op het doordenken van de sociaal-liberale grondbeginselen naar beleidsvraagstukken van de middellange termijn in de partij.

Activiteiten

Hier vindt u op hoofdlijnen welke activiteiten de thema-afdeling Sociaal-Liberalisme organiseert. Interesse? Kijk bij de agenda of er binnenkort activiteiten staan gepland.

De afdeling richt zich met name op het doordenken van de sociaal-liberale grondbeginselen naar beleidsvraagstukken van de middellange termijn.

Werkwijze en participatie

Neem contact op met het bestuur voor meer informatie over de werkwijze die gevolgd wordt bij het opstellen van papers, hoe thema´s te agenderen en de algemene werkwijze van de thema-afdeling.

Werkgroepen

Hier vindt u alle actieve werkgroepen binnen de thema-afdeling Sociaal-Liberalisme. Daarbij staan ook de contactpersonen genoemd. Onder ‘standpunten’ en ‘publicaties’ vindt u meer inhoudelijke uitwerkingen van de diverse werkgroepen.

Bestuur

Hier vindt u de informatie over de taken en samenstelling van het bestuur van de thema-afdeling Sociaal-Liberalisme.